poniedziałek, 8 maja 2017

Poniedziałkowe penne podane na szpinaku z panierowanym schabem.

Taki szybki w przygotowaniu pomysł na poniedziałkowy obiad... 
Makaron ze szpinakiem to jak dla mnie zawsze pyszne i niezawodne połączenie. Dziś do tych składników dodałam kawałki panierowanego schabu. Dla mnie to danie jest o tyle szybkie, ze nawet nie musiałam panierować i smażyć schabu, ponieważ akurat dwa kawałki zostały mi z niedzieli...


 Składniki (2 porcje):
2 plastry schabu, 1 łyżka mąki, 1 małe jajko, 1 łyżka bułki tartej, sól morska
pieprz, 250 gr makaronu penne, 400 gr zielonego szpinaku, 1 łyżka masła
2 ząbki czosnku, 1 łyżeczka drobno siekanego zielonego szczypiorku
1 łyżka oleju kokosowego


Przygotowanie:
Mięso ubij na schabowe. Dopraw sola i pieprzem. Panieruj kolejno w mące, jajku i bułce. Smaż po 10 minut z każdej strony na oleju kokosowym. Makaron ugotuj według przepisu na opakowaniu.
W między czasie na maśle podsmaż szpinak z czosnkiem. Szpinak dopraw solą i odrobiną pieprzu.
Na szpinaku podaj makaron i mięso. Całość dla lepszego efektu posyp zielonym szczypiorkiem.
Smacznego...

6 komentarzy:

  1. Pyszne danie :) Robię podobne, ale z mięsem drobiowym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie dania z makaronem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszne danie :) Bardzo lubię połączenie makaronu i szpinaku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makaron i szpinak to musi być pysznie :} pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze i zapraszam ponownie :)