środa, 17 maja 2017

Fit mix z pieczonym kurczakiem z solą z Camargue

W wyniku mojego najnowszego odkrycia soli z Camargue wiele przypraw których dotychczas używałam poszło na jakiś czas w odstawkę. Wszystkie dania doprawione tylko tą solą morską podkreślają naturalne smaki produktów w sposób naprawdę rewelacyjny. A o to mój pomysł na szybki obiadek. Powstał bardzo spontanicznie. Wykorzystałam to co akurat było w lodówce.
Sami oceńcie efekt. Ja mogę jedynie zapewnić, że było pysznie.

Składniki (2 porcje): 
1 bagietka faszerowana papryka i pomidorami, mix ulubionej sałaty
100 gr ryżu, 1 duży filet z kurczaka, oliwa z oliwek,
sól morska z Camargue, biały pieprz, kilka pomidorków koktajlowych
1 łyżka masła, zielony szczypiorek


Przygotowanie:
Fileta oczyść i pokrój na średniej wielkości kawałki. Kurczaka dopraw solą i pieprzem. Piecz w worku do pieczenia z dodatkiem masła około 20/25 minut (200 stopni C, bez termo). Kilka minut przed końcem pieczenia do piekarnika dołóż bagietkę. W między czasie ugotuj ryż i połącz go z drobno siekanym zielonym szczypiorkiem. Kurczaka i ryż podawaj obok bagietki, pomidorków i sałaty skropionej oliwą z oliwek.
Smacznego...

4 komentarze:

  1. Ja używam dużo ziół i przypraw, ale chętnie sprawdzę jak smakuje z samą solą Camargue :) Obiadek wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowo i delikatnie. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentuje się rewelacyjnie :) Chętnie bym zjadła taki obiadek :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze i zapraszam ponownie :)